Știri interne
Un mecanic Metrorex a condus beat metroul, acesta a fost prins de poliție la Dristor
Un mecanic de metrou al companiei Metrorex a fost prins beat în cabina trenului de metrou pe care-l conducea. Poliția a fost sesizată de agenții de pază din tren, care au sesizat un comportament ciudat și inadecvat al conductorului de tren.
Metrorex a tranmis presei că a declașat o anchetă internă în acest sens și a luat act de primele rezultate oferite de Poliție, care au dezvălui că mecanicul avea o alcolemie de 1,46 mg/l alcool pur în aerul expirat.
Poliția Metrou a tranmis că mecanicul a fost trimis la IML
„La data de 2 decembrie a.c., în jurul orei 16:30 polițiști ai Serviciului de Poliție Metrou din cadrul Poliției Capitalei în timp ce se aflau în stația de metrou Dristor 2 s-au sesizat din oficiu și au declanșat verificări după ce un tren staționa prea mult pe peron, iar în rândul călătorilor s-a creat o stare de neliniște.
Din verificări a reieșit faptul că mecanicul care manipula trenul respectiv ar fi sub influența băuturilor alcoolice”, se arată în comunicatul Poliției Metrou.
„La fața locului a sosit în sprijin și un echipaj al Brigăzii de Poliție Rutiere care l-a testat cu aparatul etilotest pe mecanic, rezultatul fiind o alcoolemie de 1,46 mg/l alcool pur în aerul expirat.
Cel în cauză a fost condus la Institutul Național de Medicină Legală unde i-au fost prelevate mostre biologice în vederea stabilirii alcoolemiei.
În cauză a fost întocmit un dosar penal, iar cercetările sunt continuate de polițiști din cadrul Brigăzii de Poliție pentru Transport Public – Serviciul de Poliție Metrou sub supravegherea Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 3, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de “părăsirea postului și prezența la serviciu sub influența alcoolului sau a altor substanțe”, mai precizează sursa citată.
Conform DIGI24.
Călătorii condamnă ferm situația
Călătorii din trenul condus de mecanicul beat au reacționat vehement pe rețelele de socializare și spun că știind acest lucru acum se consideră puși în pericol.
Deocamdată ancheta nu a dezvăluit clar câte ore a fost mecanicul în tură și dacă au fost semnalate comportamente sau incidente pe durata călătoriei.