3 Tipuri de birouri office esențiale în spațiul tău de birouri
Birourile sunt cele mai importante piese de mobilier dintr-un spațiu office însă, cu atâtea tipuri de birouri disponibile în piața de mobilier, alegerea biroului potrivit poate fi uneori dificilă. Mai ales dacă sunteți printre acei angajatori care înțeleg că nevoia de confort nu este un moft ci o necesitate și că un angajat care se simte bine la birou, este un angajat motivat și productiv. De cele mai multe ori, dificultatea alegerii vine din potrivirea dintre specificul activității și tipul de birou necesar iar pentru a vă face sarcina mai ușoară vă prezentăm în cele ce urmează 3 dintre cele mai comune tipuri de birouri și caracteristicile lor.
Birou recepție
Un studiu a demonstrat că ne facem o primă părere despre persoanele cu care intrăm în contact în primele 7 secunde de interacțiune. Această primă impresie nu este bazată pe intelectul persoanei din fața noastră ci pe aspect și pe atitudine și este una de durată, extrem de rezistentă la schimbare. Cu alte cuvinte, odată formată, o primă impresie este foarte greu de schimbat! Acest fapt poate fi extrapolat fără teama de greșeală și în cazul companiilor. Așa se explică și grija cu care zonele de recepție sunt configurate din punct de vedere al designului dar și al funcționalității. Indiferent însă de culorile alese ori de stilul de mobilier, biroul de recepție este întotdeauna punctul central al zonei de primire iar designul său va avea un rol major în crearea unei impresii pozitive. Biroul recepție ideal este acela care asigură o zonă de lucru pentru angajați, un spațiu ferit de priviri indiscrete dar care dispune și de o zonă de primire ce va rămâne tot timpul curată. În acest sens, asigurați-vă că mobila de recepție pe care o comandați oferă spații de stocare integrate (dulapuri cu sertare sau cu rafturi) dar și soluții de mascare a cablurilor. Aici găsiți câteva modele de mobilier de recepție ce pot fi personalizate în funcție de nevoile dvs. Mai mult: folosind o astfel de companie puteți pune în operă proiectul dvs. plecând de la o schiță sau doar de la o idee. Acest lucru se datorează faptului că un executant de mobilier office la comandă care se respectă, poate pune la dispoziția clienților săi și servicii de design și proiectare.
Birou office dublu
Biroul office dublu sau cu două posturi de lucru este o soluție perfectă în cazul celor care au nevoie să colaboreze cu un alt membru al echipei pentru a finaliza proiectele la care lucrează. Concret, un astfel de birou office este potrivit pentru arhitecți, avocați sau contabili. Blatul de lucru al acestui tip de birou office este unul generos, gândit să asigure suficient spațiu pentru două calculatoare sau laptopuri, așezate spate în spate.
Birou de calculator
Biroul de calculator, cunoscut și ca stație de lucru, este dedicat lucrului cu calculatorul sau laptopul și este conceput să asigure spațiu suficient și pentru perifericele necesare: mouse și tastatură, de exemplu. Un birou office de calculator este sau ar trebui să fie ergonomic. Astfel blatul de lucru trebuie să-i permită utilizatorului să se așeze în poziția ”picior peste picior” atunci când scaunul este bine reglat, adică atunci când tălpile utilizatorului sunt complet așezate pe sol. În mod standard, pentru ca un birou să fie considerat ergonomic, înălțimea lui ar trebui să fie de aproximativ 73 de centimetri. Adâncimea și lățimea blatului de lucru impactează și ele postura utilizatorului și de aceea aceste două dimensiuni trebuie determinate luând în calcul specificul activității diferiților angajați din companie. Dacă pentru cei care nu au nevoie decât de un laptop dimensiunile standard de 60 x 90 cm sunt suficiente, există departamente ai căror angajați vor avea nevoie cu siguranță de dimensiuni mult mai generoase pentru a se simți confortabil. De exemplu un angajat care lucrează cu două monitoare ar trebui să dispună de un blat de lucru de 76 x 152 de cm. Dimensiunea blatului va determina distanța la care va fi amplasat monitorul față de utilizator, distanța recomandată situându-se între 45 și 70 cm.
Fabricate din PAL, sticlă securizată, MDF, lemn și metal, sau dintr-o combinație între aceste materiale, birourile office vor impacta nu doar confortul și starea de sănătate a celor care le vor folosi, ci și estetica spațiului tău de birouri. De aceea noi îți recomandăm să apelezi la specialiștii de la moff.ro, un producător de mobilier la comandă pe al cărui site vei găsi variate modele de birouri office pe care le vei putea personaliza până la cele mai mici detalii. In același timp, îi poți contacta pentru a realiza piese de mobilier office concepute împreună cu designerul tău, după specificațiile tale dar cu sprijinul unei echipe cu ani de experiență în realizarea mobilierului office la comandă.
Sursa foto: pexels.com