Connect with us

Faxnews

Cât câștigă vedetele din reclamele de pe Instagram sau la TV

Cât câștigă vedetele din reclamele de pe Instagram sau la TV

Media/TV

Cât câștigă vedetele din reclamele de pe Instagram sau la TV

Prezentatorii TV sunt din în ce mai prezenți în reclamele de la televizor și selecția este una extrem de atentă. Niciun brad nu vrea să se asocieze cu o vedetă care nu aduce și credibilitate.

Dacă Bianca Drăgușanu postează pe Instagram o singura reclama însoțită de o fotografie, taxează clienții cu 10.000 de euro, alte vedete de renume precum Andreea Esca sau Teo Trandafir, au prețuri ceva mai scăzute, care nu se apropie deloc de sumele încasate de celebra afaceristă.

Postările pe paginile de Instagram ale vedetelor sunt taxate cu valori cuprinde între în 1000 și 10.000 de euro per postare, în funcție de cat de influentă este vedeta respectivă.

Și dacă aveți tendința de a crede ca vedetele cu nume greu sunt mai scumpe, versus vedetele care au apărut brusc pe rețelele de socializare, situația este exact invers.

În funcție de brandul care se asociază cu acestea, departamentul de marketing și cel de vânzări în cazul vedetelor țin cont de publicul căruia se adresează.

N-ar putea Esca să facă reclamă unui salon de cosmetică sau de o cremă minune, în primul rând pentru că nu-i permite contractul cu Pro TV, dar Andreea Esca a făcut recent reclama la un brand care produce bere. În special acete promovări făcute de celebra prezentatoare a Știrilor Pro TV sunt făcute pentru a-și susține revista „A list magazine” pe care Andreea lansat-o acum câtiva ani și atunci vine la pachet.

Reclamele la TV sar de 40.000 de euro

Pavel Bartoș, Cabral, Bobonete, Andi Moisescu sunt doar câteva din vedetele care apar cel mai des în reclame la branduri. În general aceștia se asociază cu magazine alimentare pentru că este cel mai sigur.

Răzvan și Dani de la Antena 1 însă promovează un brand care produce bere.

Discuțiile decurg cam așa:

  • Se ține cont de perioada de difuzare
  • De modul în care vedeta se expune cu brandul, de exemplu dacă-l consumă, dacă afirmă că-l folosește
  • Vedeta cedează partial drepturile de autor pentru ca brandul să poată difuza reclama pe televiziuni sau în online

Iar în funcție de principalii factori, se calculează și sumele pe care le încasează. Media onorariilor este de 40.000 de euro per spot publicar. O sumă mică dacă stăm să ne găndim că salariul unei vedete care prezintă o emisiune timpde 5 zile pe săptămână este în jurul sumei de 10.000 de euro lunar.

Continue Reading

Ioan Marko este senior editor pe rubrica de monden și celebrități. A lucrat 5 ani la Revista Teo, alți 4 ani la publicația Huff.ro și are o vastă experiență în domeniului știrilor mondene.

Comentează

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe Media/TV

To Top