Veste uriașă despre LIDL! Se întâmplă în România
Se întâmplă în toate magazinele LIDL din România! Supermarket-urile și hypermarket-urile se folosesc de un truc simplu pentru a-i determina pe clienți să cumpere mai mult decât au nevoie.
Magazinele LIDL din România, și nu numai, apelează la un truc pentru a-i determina pe oameni să cumpere mai mult. De multe ori când mergem la magazin avem o listă cu produsele pe care vrem să le cumpărăm, mai ales atunci când nu avem la dispoziție o sumă mare de bani.
Magazinele știu acest lucru și aleg să poziționeze produsele pe rafturi în așa fel încât să-i convingă pe clienți să cumpere mai mult. Acesta este și motivul pentru care la casele de marcat sunt poziționate majoritatea produselor mici.
Ele nu sar atât de mult în evidență precum cele de dimensiuni mai mari. Dacă ar fi puse pe rafturi mari, ca alte produse, nu le-ar mai cumpăra nimeni. Aici vorbim, evident, despre gume de mestecat, baterii, brichete, bomboane sau alte obiecte. Nu sunt excluse nici produsele din gamele noi.
Specialiștii au explicat motivul pentru care mulți români cad în plasă și cumpără aceste produse.
Chiar dacă nu este nimic în neregulă cu ele, de cele mai multe ori produsele nu ne sunt imediat necesare.
Din acest motiv, specialiștii spun că magazinele se bazează pe faptul că oamenii vor cumpăra aceste produse deoarece ”nu strică” să le ai în casă.
Mulți români aleg să ignore aceste produse, în timp ce alții se răzgândesc în ultimul moment. Totuși, sunt mulți cei care pică în plasa magazinelor care încearcă să-și vândă produsele.
Tehnica nu se aplică doar la LIDL – toate magazinele mari din România folosesc astfel de truc. El este folosit și atunci când magazinul pune anumite produse la reducere, dar este la fel de utilizat și atunci când un produs urmează să fie retras de la raft. Pentru a nu rămâne cu un stoc mare de produse retrase, magazinele preferă să le expună aproape de casele de marcat.
Așadar, data viitoare când vei merge la LIDL vei știi de ce sunt produse la casa de marcat.