Știri externe
Avioanele Boeing 737 Max pot zbura spune FAA, Europa le interzice
Boeing se confrunta cu una din cele mai mari probleme avioanele 737 Max 8 sau 9 au fost declarate de FAA sigure pentru zbor, dar Europa refuză să le lase să tranziteze spațiul aerian.
2 accidente fatale țin în continuare aeronavele 737 Max la sol
Lansarea celor două modele de avioane Boeing 737 Max 8 și 9 era considerată o revoluție pentru industria aeronautică. Din păcate două evenimente tragice, prăbușirea aproape indentică a celor două modele a consemnat la sol toate avioanele de acest tip.
De mai bine de 1 an Boeing încearcă să recâștige încrederea companiilor aeriene care s-au aglomerat în comandarea celor două tipuri de aeronave, dar și a încrederi publicului.
Din păcate deși FAA (Autoritatea Americană pentru Siguranța Zborurilor) a emis un comunicat oficial că după modificările făcute de Boeing la softurile aeronavelor, acum acestea sunt sigure, țările din Europa refuză să le autorizeze să tranziteze spațiul European.
![Avioanele Boeing 737 MAX pot zbura, dar Europa refuza sa le autorizeze](https://faxnews.ro/wp-content/uploads/2020/11/737-max-poate-zbura-1024x683.jpg)
Aviația este într-un impas pe care nimeni nu l-ar fi putut preveni. Consemnarea la sol a celor două modele de Max ale companieie Boeing a fost doar începutul.
Restricțiile de călătorie a făcut ca industria aviației comerciale să fie aproape de colaps. Companii de renume precum British Airways au început să vândă din tezarul companiei pentru a nu ajunge la faliment. Lipsa de pasageri, dar și de rute duce o industrie care în 2019 căuta cu disperare piloți și personal navigant să facă față cererii, ca 2020 să creeze planuri de reduceri drastice de personal pentru a optimiza costurile cât mai mult.
Sute de angajați dați afară
Aviația a fost mereu privită de pasageri și public ca domeniul cel mai sigur pentru un loc de muncă bine plătit.
2020 însă a demonstrat că acest sistem bine pus la punct cu salarii la care un om normal doar visa sau poate câștiga într-un an cât un copilot într-o lună, să se ajungă la etapa în care companiile să dea afara în masă personal navigant. Și nu doar piloțiii și însoțitorii de zbor și-au pierdut zborurile, ci și personalul aeroportuar, personalul din birourile companiilor au rămas fară locuri de muncă.
Cel mai „fericit” caz daca îl putem numi așa a fost al companiilor de linie care au oferit angajaților disponibilizați pachete de compensare, dar în cazul companiilor low cost angajații au fost dați afară fară niciun beneficiu.
Boeing a făcut anunțul într-o perioadă în care companiile proprietare de aeronae Boeing 737 Max 8 și 9 nu aveau nevoie de ridicarea restricțiilor ci erau mult mai concentrate la planurile de salvare ale companiilor pe care le conduc.
![](https://faxnews.ro/wp-content/uploads/2020/11/logo-5.png)