O companie aeriană cunoscută este în grevă! Ce trebuie să știe turiștii care vor să călătorească în perioada următoare

Știri interne

Dezastru pentru români, o companie aeriană foarte populară întră în grevă

Dezastru pentru români, o companie aeriană foarte populară întră în grevă

Românii care vor să calatoareasca cu avionul în perioada următoare, mai ales că ne aflăm în sezonul concediilor, trebuie să fie foarte atenți! Ministerul de Externe au anunțat că o companie aeriană cunoscută va intra grevă.

Acum, românii care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească în Regatul Belgiei, în perioada 29-30 iulie 2023, trebuie să ştie că țara va intra int-o grevă a piloților filialei Ryanair din Belgia.

Grevă la o companie aeriană cunoscută

Mai mult decât atât, compania anunță că vor fi perturbări ale zborurilor acestei companii, afectând și legături cu România.

“Românii care intenționează să călătorească în această perioadă folosind serviciile companiei Ryanair, înspre/dinspre R. Belgiei, sunt rugați să urmărească pagina web a aeroportului Charleroi (www.brussels-charleroi-airport.com/fr/flights/live) și/sau a Ryanair, pentru a se asigura că zborul lor nu a fost anulat.

Cetățenii români pot solicita asistență consulară la numerele de telefon ale Ambasadei României la Bruxelles: +32 (0) 2 347 5338, +32 (0) 2 344 1658, +32 (0)2 343 69 35, apelurile fiind redirecționate către

Centrul de Contact și Suport al Cetățenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center în regim de permanență.

De asemenea, cetățenii români care se confruntă cu o situație dificilă, specială, cu un caracter de urgenţă, au la dispoziţie numărul de telefon de permanență al Ambasadei României în Belgia: + 32(0)2 346 9814.

Ministerul Afacerilor Externe recomandă consultarea paginilor web: https://bruxelles.mae.ro/node/180 și www.mae.ro și reamintește faptul că cetăţenii români care se deplasează în străinătate au la dispoziţie aplicaţia “Călătoreşte în siguranţă” (www.mae.ro/app_cs), care oferă informații şi sfaturi de călătorie.”, se arată în anunțul făcut de coapania aeriană.

Ce trebuie să faci dacă o cursă Wizz Air a întârziat sau a fost anulată

În cazul în care o cursa Wizz Air a întârziat sau a fost anulată, pasagerii au posibilitatea de reprograma zborul sau de a primi o rambursare a acestuia.

„În cazul întârzierilor care au rezultat într-o așteptare de peste cinci ore, aceștia au posibilitatea, prin intermediul call center-ului, să solicite reprogramarea zborului, în limita locurilor disponibile, să primească rambursarea a 120% din tariful inițial achitat, sub formă de WIZZ credit pentru rezervările viitoare, sau să le fie rambursată valoarea integrală a biletului.”, a comunicat compania aeriană Wizz Air.

Mai mult decât atât, turiștii afectați de o asemnea situația pot cere ajutor prin intermediul aplicației mobile, prin SMS și e-mail și pot obține asistență de la agenții de handling din aeroport responsabili de zborul respectiv.

„Pasagerii afectați de anulări își pot reprograma călătoria online gratuit pe zboruri ulterioare, în limita locurilor disponibile, accesând contul Wizz Air, conform instrucțiunilor comunicate în notificarea trimisă prin e-mail. Pasagerii care au nevoie de asistență pentru reprogramarea zborului Wizz Air pot contacta Centrul telefonic pentru asistență specială și solicita ajutor la numărul de telefon cu tarif normal, indicat pentru fiecare țară.”, transmite compania aeriană Wizz Air.

Continue Reading
To Top