Media/TV
Jurnalistul Liviu Iancu a murit. Colegul nostru avea probleme cu inima
Liviu Iancu jurnalist economic a murit la varsta de 45 deni, dupa ce a suferit un infarct.
Liviu Iancu, unul din cei mai cunoscuți jurnaliști de turism și economie din țara noastră, a încetat din viață astăzi. Mai toate redacțiile s-au oprit în loc când a venit vestea. Parcă nu ne venea a crede, știam de problemele lui de sănătate, dar ne-a trebuit ceva vreme să ne revenim.
Colegii lui de la Profit.ro își iau rămas bun
Un text scris de Liviu Iancu este inconfundabil. Liviu le-ar fi putut lăsa nesemnate, iar primele rânduri ar fi strigat oricum, clar, că doar el poate fi autorul. Mai mult scriitor decât jurnalist, deși a fost, și ca jurnalist, unul dintre cei mai buni din presa românească. Un rezumat al carierei de jurnalist, Liviu Iancu și-a scris singur, în stil propriu, în prezentarea echipei Profit.ro: “A intrat în presă din greșeală în anul 2000, crezând că Mediafax e o agenție imobiliară, dar s-a lămurit rapid că e mai interesant să scrii știri decât să vinzi case.
De acolo a plecat la tabloidul Național, însă găinile care nasc pui vii fuseseră descoperite deja, ceea ce l-a făcut să migreze după un an în echipa care a lansat Business Magazin, iar peste o vreme a ajuns la Capital.
După câțiva ani s-a întors la Mediafax, de unde a plecat după șapte ani, temându-se că agenția, intrată între timp în insolvență și relocată într-un spațiu mult mai mic, se va transforma într-o simplă afacere imobiliară.
În prezent Liviu Iancu este jurnalist la Profit.ro, unde a publicat o serie de editoriale-povești originale în peisajul presei economice românești, foarte apreciate de cititori. Câteva dintre acestea se regăsesc și în volumul Xanax”.
Text de Liviu Iancu, sursa Profit.ro
„Xanax” cartea scrisă de Liviu Iancu
Cei care vor să cumpere cartea „Xanax” de Liviu Iancu o pot face de pe site-ul editurei Trei.
Liviu Iancu, cel mai cunoscut jurnalist de turism din România, a intrat în presă din greșeală în anul 2000, crezând că Mediafax e o agenţie imobiliară, dar s-a lămurit rapid că e mai interesant să scrii știri decât să vinzi case.
De acolo a plecat la tabloidul Naţional, însă găinile care nasc pui vii fuseseră descoperite deja, ceea ce l-a făcut să migreze după un an în echipa care a lansat Business Magazin, iar peste o vreme a ajuns la Capital.
După câţiva ani s-a întors la Mediafax, de unde a plecat după șapte ani, temându-se că agenţia, intrată între timp în insolvenţă și relocată într-un spaţiu mult mai mic, se va transforma într-o simplă afacere imobiliară.