Glovo-2
Sursa foto: Business-Review

Știri externe

Glovo a primit o finanțare de 450 de milioane de euro. Compania a vândut acțiunile din America Latina

Glovo este un start up care se ocupă cu livrearea mai multor produse idn diferite categorii, dar în special mâncare. Firma a anunțat astăzi că 450 milioane de euro în runda de finanțare din seria F . Runda a fost condusp condusă de managerii de investiții din New York, Lugard Road Capital și Grupul Luxor Capital. În caeastă rundă au fost prezenți și cei care au participat în edițiile trecute. S-a observat un interes crescut în sectorul livrărilor online, dar și în investițiile în propria companie, în cadrul rundei de finațare din seria F.

În urma finanțării primite, dar și a dorinței spaniolilor care dețin firma, Glovo a luat unele decizii de raționalizare. Spaniolii au decis că vor să se bazeze pe piața Europeană, iar pentru a avea un control mai bun au decis să vândă operațiunile din America Latina. Scopul companiei este să ajungă să facă livrări ăn 10-15 minute.

Glovo a primit o finanțare de 450 de milioane de euro. Ce vrea compania să facă cu banii

Glovo este o firmă ce fac livrări de diferite categorii, dar cel mai adesea clienții îi folosesc pentru resturantele din palmares. Ei se bazează pe curieri independeți care se înscriu pe platformă, iat cu mijloacele proprii (biciclete, scutere, mașini) livrează comenzile. Spaniolii care au înființat start-up se bucură de o finanțatare de 450 de milioane de euro. Banii îi vor ajuta în extinderea companiei.

Deși compania promite astăzi livrări în 29 de minute, pe multe piețe, a spus Michaud, este deja în medie 10-15 minute. Scopul este de a face ca norma de 10-15 minute să fie peste tot. Aceasta este în parte o provocare operațională, dar și una tehnică. Unul dintre motivele pentru care compania adaugă mai mulți ingineri și își construiește platforma este scurtarea timpului de așteptare.

Glovo își propune să devină lider de piață pe cele 20 de piețe din Europa în care este activă astăzi, în parte prin extinderea „q-commerce-ului” său serviciu – livrarea de articole către consumatorii urbani în 30 de minute sau mai puțin. Va folosi banii pentru a dubla această strategie. Inclusiv numărul angajațiiilor va crește. Se vor angaja încă 200 de ingineri care să lucreze în sediul central din Barcelona. ​​Totodată și hub-uri din Madrid și Varșovia, Polonia vor avea parte de noi angajați.

Compania a vândut acțiunile din America Latina. Glovo susține ideea de lucrători independenți pentru proprii curieri

Anul trecut compania a pierdut un dosar în instanță. Curtea din Spania a respins încercarea de a clasifica un curier mai degrabă ca lucrător independent, decât ca angajat. Glovo susține menținerea curierilor ca lucrători independenți, dar susține ideea de beneficii acordate lucrătorilor acelor lucrători de către cei care își prestează serviciile. Opinia Glovo este că flexibilitatea modelului de afaceri esta una bună. Mai exact, consideră că trecerea la salarii fixe și angajare cu normă întreagă nu este benefică pentru curieri.

După ce a pimit investiția Glovo a trebuiut să aleagă pe ce piață are mai mult potențail. Patronii au ales Europa, aici avânde deja o deschidere mai mare și au vîndut unele operațiuni din America Latină. S-a efectuat anul trecut o tranzancție de 272 milioane de dolari suportul său Delivery Hero pentru a se concentra exclusiv pe Europa.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top