emag investitii
Sursa foto: Zilesinopti

Economic

eMAG investește 3,2 miliarde de lei în următorii trei ani. Rețeaua easybox va fi dublată

eMAG investește sume colosale pentru dezvolatrea companiei. Iulian Stanciu a devenit președintele executiv.

Reteailerul eMAG plănuiește o investiție de 3,2 miliarde de lei pentru a-și dezolvat serviciile de comerț online. După apropae 20 de ani de vânzâri, compania vrea să ducă întreaga experiență la un alt nivel. Suma investită va ajuta clineții să aibă o gamă mai largă de produse, viteza de livrare va fi accelerată. Din suna alocată, 785 de milioane de lei sunt alocați doar pentru dezvoltarea pe plan internațional.

Investiția a adus schimbări ale personalului în companie. Iulian Stanciu a renunțat la funcția de CEO și a devenit Președinte executiv eMAG. Tudor Manea care este de 16 ani angajat al companiei va prelua postul de CEO.

eMAG investește 3,2 miliarde de lei în următorii trei ani. Cea mai mare sumă este alocată serviciilor de logistică

Retailerul eMAG pregătește dezvolatea paltformei la cel mai înalt nivel. Investițiile de 3,2 miliarde lei pentru o perioadă de trei ani sunt așteptate să faciliteze experiența comerțului online. Iulian Stanciu, noul președinte executiv a vorbit despre modul în care banii vor fi investiți în funcție de nevoia fiecărui departament.

Iulian Stanciu a povestit că o dată cu dezvoltarea economiei digitale, eMAG se va transforma într-un ecosistem regional de tehnologie și comerț.

Din cele 3,2 miliarde de lei care vor fi investiți în următorii trei ani, 785 de milioane de lei se vor duce către dezvoltare internațională. Suma de 447 de milioane de lei va ajuta dezvoltarea de tehnologie românească. Alți 251 de milioane de lei vor merge către dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace. Cea mai mare sumă, 990 de milioane de lei, mai exact va fi atribuită în dezvoltarea serviciilor logistice și 740 de milioane de lei în investiții în alte companii.

Investiția pentru piața internațională va viza cu preădere Ungaria, unde unde compania a fuzionat cu Extreme Digital în urmă cu doi ani. Ținta este de a atinge vânzări de un miliard de euro în următorii cinci ani. Nici bulgarii nu sunt uitați, după deschiderea showroom-ului de la Sofia compania se va concentra pe extinderea prezenței fizice.

Ce modificări pregătește eMAG-ul. Rețeaua easybox va fi dublată

Prin modificările aduse echipa eMAG se așteaptă să faciliteze tranzacțiile, să măreasca gama de produse și să ajute antreprenorii locali să tranzacționeze mai ușor. O dată cu dezvoltarea mai multor segmente, ei vor crea și noi locuri de muncă.  Compania investește în dezvoltarea echipei de tehnologie, care în prezent numără peste 700 de oameni, iar anul acesta urmează să fie extinsă cu alți 100.

O modificare pe care o așteaptă clienții fideli este legată de dezvolatrea rețelei easybox. Rețeau ce căsuțe poștale se dublează în următoarea perioadă pentru a face livrearea mai ușoară. Pe lângă investiția în noul mod de livrare, compania investește într-un nou hub logistic de la Joița. El va deveni complet opreațional în septembrie 2022.

Pe lângă aceste investiții, cei de la eMAG au în vedere un buget de 45 de milioane de lei pentru a îmbunătăți competențele profesionale prin programe de dezvoltare. Suma se va axa pe un program de dezvoltare în carieră și de creștere a competentelor în digital marketing, tehnologie, analiză de business și de procese sau programele de management în parteneriat cu universități de prestigiu. Anual, angajații eMAG beneficiază de peste 45.000 de ore de învățare și training.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top